Prima pagină > Viata noastra cea de toate zilele > Peripetii cu oamenii de la cablu

Peripetii cu oamenii de la cablu

Ca să nu mai rămâie repetent şi anul acesta, mam’mare, mămiţica şi tanti Miţa au promis tânărului Goe să-l ducă-n Bucureşti de 10 mai.” scria I. L. Caragiale in „Dl. Goe”. Asa si eu mi-am zis acum mai mult de o luna, ca sa nu mai raman sa ma uit pe cele cateva canale de la operatorul meu de cablu, mi-am promis sa semnez un contract cu firma R..-R… Pe langa grila extinsa in care erau incluse mult mai multe canale cu documentare, cei de la R..-R.. au si canalele cu transmisiuni sportive.

De peste un an de zile, cand puteam intrerupe contractul existent fara penalitati, imi propusesem sa fac aceasta schimbare. Dar, din comoditate in mare parte, am tot amanat sa fac schimbarea asta pana prin noiembrie 2010. Si, in ciuda tuturor avertismentelor prietenilor si cunoscutilor mei care au mai avut de-a face cu firma asta, pe la jumatate lui noiembrie semnez un contract cu ei si il reziliez pe cel al vechiul operator de cablu si de internet. Iar, pentru ca nu ma grabesc prea tare, stabilesc impreuna cu agentul R..-R.. ca termen de instalare 4 decembrie. Era o sambata, prima din decembrie iar ei imi propusesera sa vina chiar si in cateva zile.

Pe 4 decembrie, in intervalul orar stabilit am asteptat in van echipa de instalare. I-am sunat sa aflu ce s-a intamplat si bineinteles ca nu am rezolvat nimic. Astrele nu erau aliniate si bineinteles ca nu au putut sa imi instaleze serviciul. Le-am scris ulterior apelului o scrisoare pe care o reproduc, cu exceptia unor cifre, mai jos:

Scrisoare deschisa catre R..-R..

Buna ziua,

Numele meu este Bogdan Paraschiv si am incheiat cu societatea dumneavoastra contractul XXXXXXX/19.11.2010. La incheierea contractului eu si agentul R..-R.. numarul XXXX am stabilit ca instalarea serviciilor aferente contractului se va face la data 04.12.2010 in intervalul orar 9-12. Deoarece colegii dumneavoastra care trebuiau sa faca instalarea nu au sosit la adresa de instalare in intervalul respectiv, am apelat serviciul de asistenta tehnica. Reprezentatul serviciului de asistenta tehnica cu care discutam mi-a comunicat ca instalarea nu a fost efectuata datorita faptului ca nu sunt pe lista de instalari din data de 04.12.2010. Pentru rezolvarea acestei probleme a ridicat un tichet cu numarul XXXXXXXX si mi-a comunicat ca in cursul zilei de azi voi fi contactat de departamentul instalari pentru a stabili un nou interval orar pentru instalare.

Deoarece nu am fost contactat de nici o persoana de la instalare in decurs de peste 2 ore am revenit la asistenta tehnica in jurul orei 14:00 aceeasi zi. Colega dumneavoastra cu care am discutat mi-a transmis ca motivul pentru care nu s-a efectuat instalarea este ca nu ma aflu pe lista de instalri din ziua 04.12.2010. Mi-a solicitat sa ii transmit cine mi-a spus ca instalarea se va face in data si intervalul orar mentionate, iar dupa verificari in sistem, mi-a confirmat ca figurez cu o programare in ziua si la ora respectiva. Motivul pentru care aceasta programare nu se regaseste pe lista de instalarii nu a putut sa mi-l comunice. Ca si colegul dansei cu care discutasem cu aproximativ 2 ore in urma, mi-a transmis ca colegii de la instalari ma vor contacta pentru a stabili un nou interval. Doar ca dansa nu a dorit sa se pronunte sub nici un fel legat de data si ora cand ma vor suna colegii de la instalarii.

Impresia mea dupa acest prim contact cu compania dumneavoastra este de lipsa totala de profesionalism din partea angajatilor si incapacitatea de a solutiona eficient o situatie in care unul dintre angajati a gresit sau a uitat sa faca ceva. Sunt din ce in ce mai sceptic ca restul serviciilor companiei dumneavoastra se ridica peste acest nivel si voi avea grija sa va „recomand” tuturor prietenilor si cunostintelor mele.

Singurul lucru pe care l-am solicitat ambilor colegi cu care am discutat a fost sa stabilim un interval cert pentru instalare care sa fie respectat. Se pare ca fie nu puteti, fie nu doriti sa faceti acest lucru. Din aceasta cauza va scriu acest mesaj, cu speranta infima ca ceea ce cer nu este imposibil de rezolvat pentru o companie de 391 milioane euro. Sper sa ma fi inselat si astept un raspuns urgent cu rezolvarea acestei situatii.

Doar ca o ultima mentiune adaug ca in ambele dati cand am sunat la serviciul de asistenta tehnica a trebuit sa astept aproximativ 20 de minute pana am luat legatura cu cineva si ca datorita informatiilor eronate privind instalarea comunicata de angajatii dumneavoastra am pierdut vremea asteptand in zadar in casa in loc sa fac altceva.

Cu stima,

Bogdan Paraschiv.

Evident ca in urma acestei epistole nu am primit nici un raspuns. Nu ma asteptam sa rezolve cineva solicitarea mea in urmatoarele 2 ore, dar nici asa, nici un raspuns. Speram ca macar cineva din echipa manageriala a firmei sa fi citit acest mesaj, macar la cateva zile dupa ce l-am trimis, si sa fi sesizat pericolul ignorarii lui. Sperante desarte!

Dar ca sa continui saga cu oamenii de la cablu, foarte pe scurt, a mai durat cam 10 zile pana am rezolvat cu instalarea si a mai fost nevoie de cateva telefoane pe la un amic care a lucrat pe acolo si care la randul lui si-a sunat amicii. Plus inca doua drumuri ca sa ridic inainte de sarbatori decodorul si modem-ul pentru internet mobil.

Deci destul de multa bataie de cap, dar mai ales, totul pe banii mei, ai clientului. Plus ca nu aveam nici o sansa sa am serviciul instalat inainte de 2011 fara un pic de ajutor din interior, in speta acel amic care lucrase pana de curand la R..-R.. si a stiut pe cine sa sune ca sa se rezolve. Trist in toata povestea asta mai este si faptul ca, desi astfel de situatii sunt frecvente cand vine vorba de institutiile publice din Romania, de data asta s-a intamplat cu o firma privata. O firma care isi trateaza in modul asta clientii, cred eu ca nu va avea decat de pierdut. Nu pot afirma cu certitudine ca R..-R.. va fi in viitor eliminata de pe piata de catre concurenta din domeniu, dar sunt sanse mari sa se intample asta mai ales daca pierd drepturile exclusive de televizare a meciurilor din Liga 1. Parerea mea!

Bogdan Paraschiv

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

A little tea, a little chat

notgettingenough's book reviews

CreativeMonkeyz

Website dedicat artei - contine tutoriale video (Photoshop, After Effects, Illustrator, Cinema 4D,etc.) si elemente grafice gratuite, precum si news-uri art-related si galerii inspirationale

Dollo zice Bine

Ideile sunt fundatia lumii

Ideile sunt fundatia lumii

simply bucharest: a league of gentlemen

Ideile sunt fundatia lumii

joc fecund

b a l e t r i s t i c ă

Defilări egocentrice

... rupte din coasta si suflet

David Gaughran

Let's Get Digital

Live to Write - Write to Live

We live to write and write to live ... professional writers talk about the craft and business of writing

bloguldelatara

D'ale gurii de prin gradina si curtea de la tara

